کنکاش در تاریخ

بیان نظرات جدید درباره تاریخ آذربایجان ، ایران و جهان

کنکاش در تاریخ

بیان نظرات جدید درباره تاریخ آذربایجان ، ایران و جهان
نظرات 4 + ارسال نظر
بابک شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 08:15

جناب روشنفکر مگه چی است تو ما شااله از همه چیز خبر داری

خدا را شکر که خبردار هستم.

nil شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 13:36

اللریز آغریماسین.هر زامان باشی اوجا یاشا.

سیزده هابئله. تانری قوروسون.

سعید پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 16:55

الله ادیلا
سلام لار اولسون
آیدین بی ،حیدر بایاتا ایلگیک اولان یازینی، پورپیرار جنابلارینین سایتیندا گؤروب یازییا گلدیم. بایاتا تایلار بلکه اوندان بویوک لر ،ذهتابی لر،هییت لر،صدیق لر، ایندی ایسه ساوالان لار،ییلماز لار و... دئمک پان فارس لارین تورک بؤلومو و یالان یوکونون داشییجی لاریندان دیلار.پان تورک و پان فارس ضییالی لارینین باخیشلاری بیراینجی گؤروشده فرقی لی،اما دریندن دوشونرکن بیلینیر،یوللاری فرقی لی ، آماج لار بیردی. خاطیر لییرام نه سوزلر تورک دیلی، تاریخی، کولتورو و مدنیت قونولاریندا، سندسیز شکیلده یئنی یتمه اویه لرین اورتاسیندا یاییلدی و یالان لار لا اوغورلادا دالاندیق.آد چکمک گرکسیزدی اما نئجه کی بیلیرسن، بوتون ایندی آزربایجان چیلار ، پورپیراری بیر آنتی تورک و... شکیلده تانیتدیریللار. 1383 دن اونجه پورپیراری بیر آنتی فارس اولاراق قیمت وئردیلر اما سونرا سونسیز شکیلده هجمه لر آلتیندا دایاندیردیلار. اگر بیر زامان تبریز بیلیم یوردوندا پورپیرار جنابلارین سایقیلا چاغیریب و دستکله دیلر ایندی اما پورپیرار قونوسوندا ، جووت لرله،پان فارس لارلا بیرلیکده ایش بیرلیک آپاریللار.
آغری چوخ دیر. الله سنی قوروسون ،آیدین بی أؤزونو چوخ اینجیدیب، دوشونجه سیز اینسانلارا قیزیل ایتحاف ائتمه.
خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ‌ بِالْعُرْ‌فِ وَأَعْرِ‌ضْ عَنِ الْجَاهِلِینَ ﴿الأعراف: ١٩٩)
عفو ائت و امر ائت یاخشیلیغا و جاهل لردن ایراق اول.

الله امانیندا

ممنون بئی. بو دانیشیق او آداملا، بیر نئچه ایل بوننان قاباق اوز وئریب. او شخص او یازیدا اویغور الیفباسی باره سینده و او الیفبادا یازیلان کیتابلار اوچون چوخ نیگران اولموشدی و من اونون احوالینه!.

سعید یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 16:18

با سلام
در ایران ، همچنین در مناطق آذربایجان (آزربایجان) دلایل مکفی جهت اثبات،نبود تجمع در سطح ظهور تمدن، وجود دارد. یادم میاید سالها پیش یکی از دوستان سوالی مطرح کرد در خصوص اینکه چرا بیشتر روستاهای ما نام هایی با معانی تقریبا واضح دارند ولی اسامی شهرها در بیشتر موارد بدون معنی ویا نهایتا دارای معناهای تاویلی میباشند؟ گرچه درآن زمان با ساخت معانی ویا ایجاد ارتباطی هر چند نامربوط بین آن اسامی و کلمات مورد استفاده کنونی در تورکی سعی در پیدا کردن جوابی منطقی برمیامدم اما با آشنایی و مطالعه آثار استاد پورپیرار و دانستن این موضوع که وجود تجمع در سطح عالی و تمدن حتی بصورت ابتدایی در دورانی قبل تر از 200 سال پیش ممکن نبود، فهم جواب این سوال نیز ممکن گردید،که نبود معانی بومی برای آن اسامی،به خاطر عدم تدارک و ساخت شهرها بدست بومیان کنونی بوده و در واقع هیچ ارتباطی بین آن کسانی که در تدارک شهرها وسازه ها برای پوشش خلا بعد از پوریم بودندو مردمان کوچ داده شده به آن مناطق ،حداقل بصورت عالی، وجود نداشت.
سیستم نوشتاری شما -با آن طرح سوالهای بجا- راه رسیدن به حقیقت و برملا سازی دروغ های مراکز به ظاهر علمی را آسانتر مینماید.
یاشامالیسان آیدین بی
الله امانیندا

ممنون دوستوم. لوطفون وار. اومودوم وار زمان گلدیقجا یازیلار داها دا گوجلو اولا ایرادلار آزالا.

از روشنفکری آذربایجان هنوز کسی به مقبره الشعرا نرفته است تا ببیند آن سازه سر برآورده از خاک که از دید افقی شبیه پل است، واقعا چیست؟.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد